و خداوند...
قالب وبلاگ

و خداوند...
***شیشه را در برابر سنگ نگه می دارد*** 
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و خداوند... و آدرس irantrack.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فقط یه زن ایرانی میتونه ملکه زیبایی دنیا رو ببینه بعد با غرور بکه : این کجاش زیباست

************************************

 

 

آیا میدانید

با حذف جمله “خب دیگه چه خبر” از زبان پارسی

ارزش سهام مخابرات با کاهش ۸۰ درصدی مواجه میشود ! ـ

 

 

 

 

 

 ***********************************

 

 

 

توی مترجم فارسی به انگلیسی زدم کوکو سبزی نوشت : ـ

 

 

 

 

 

 

 

where is where is Vegetable

************************************

 

 

 

حداقل هر 39 روز یکبار از دوستتان خبر بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید

 

 

 

 

 

 

 

 ***********************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه شب دور و بر ساعت یک بعد از نیمه شب ، داشتم تو خیابون قدم میزدم (با خودم خلوت کرده بودم) یه دفه دیدم یکی به سرعت باد داره فرار میکنه ، پنج شیش نفرم با شمشیر دنبالش ، سریع رفتم خونه کپه مرگمو گذاشتم ، این قرتی بازیها بما نیومده

************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواستگار اومده برای دختره باباش میگه نمیدونم هر چی خودت بگی؟ دختره هم گفت نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه! ـ

 

 

 

 

 

 

 

 ************************************

 

دوستم تصادف کرده

هر کس رفته ملاقاتش پرسیده چطور تصادف کردی؟

اونم از بس جواب این سوال و داده خسته شده رفته توی یه کاغذ ماجرا رو نوشته ازش کپی گرفته گذاشته کنار دستش هرکس ازش میپرسه چی شد تصادف کردی ؟ یه برگه بهش میده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

پسره رفته بود استخر، بعد از شنا اومد لباساشو بپوشه دید رو موبایلش 4 تا میس کال و 6 تا اس ام اسه از دوس دخترش:

 

اس ام اس 1: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟

اس ام اس 2: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی

اس ام اس 3: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم و تو! ـ

اس ام اس 4: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟

اس ام اس 5: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی...ـ

اس ام اس 6: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت وحید دو ماهه رابطه داریم.... بای!!! ـ

 

 

 

 

 

 

 

 *************************************

 

آقایون عزیز آیا میدانستید: اگر عاشق دوس دخترتان شوید،بهترین پسر به خواستگاریش میاید اما اگر بخواهید بپیچانیدش از شما دو قلو حامله میشود؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 *************************************

 

فقط یه ایرانی می تونه با یه بطری آب برای خودش سوء سابقه درست کنه

 

 

 

 

 

 

 

 ************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینقد بدم میاد تو مهمونیا تا آهنگ خوشگلا باید برقصن رو میذارن همه منو نگاه نگاه میکنن

 

 

 

 

 

 

 

 *************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه رفیق دارم تازه ازدواج کرده ، ساده گفتم چرا زود ! میزاشتی پولدار می شدی بعد ازدواج می کردی گفت اگه پول داشتم که زن نمی گرفتم !!! ـ

 

 

 

 

 

 

 

 *************************************

 

 

 

 

 

 

 

لذت بردن یعنی بری مهمونی، دخترشون برات شربت بیاره، آروم بگی :خودتون درست کردین؟؟ ، اونم با عشوه بگه : بله، نوش جان، تو بگی : پس نمی خورم ، مرسی

 

**************************************

 


نظرات شما عزیزان:

حورا
ساعت23:06---2 اسفند 1390
وبلاگت جالب بود اگه مایل به تبادل لینک هستی به من خبر ده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:11 ] [ محمدرضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من محمدرضا 17 سالمه...از علی آباد کتول استان گلستان هستم...خوش اومدین... من تازه این وبلاگ رو زدم... من میخوام حکایت و لطیفه و دانلود نرم افزار و بازی و ... بذارم... شما هم میتونید با پبشنهاددادن به من در وبلاگم کمک کنید... منتظر حرفاتون هستم...
برچسب‌ها وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید