و خداوند...
قالب وبلاگ

و خداوند...
***شیشه را در برابر سنگ نگه می دارد*** 
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و خداوند... و آدرس irantrack.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آهو خیلی خوشگل بود. یک روز یک پَری سراغش اومد و بهش گفت: آهو جون! دوست داری شوهرت چه جور موجودی باشه؟

آهو گفت: یه مرد خونسرد و خشن و زحمتکش

پری آرزوی آهو رو برآورده کرد و آهو با یک الاغ ازدواج کرد

شش ماه بعد آهو و الاغ برای طلاق سراغ حاکم جنگل رفتند

حاکم پرسید: علت طلاق؟

آهو گفت: توافق اخلاقی نداریم ، این خیلی خره

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: شوخی سرش نمیشه ، تا براش عشوه میام جفتک می اندازه

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: آبروم پیش همه رفته ، همه میگن شوهرم حماله

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: مشکل مسکن دارم ، خونه ام عین طویله است

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: اعصابم را خورد کرده ، هر چی ازش می پرسم مثل خر بهم نگاه می کنه

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: تا بهش یه چیز می گم صداش رو بلند می کنه و عرعر می کنه

حاکم پرسید:دیگه چی؟

آهو گفت: از من خوشش نمی آد ، همه اش میگه لاغر مردنی ، تو مثل مانکن ها می مونی

حاکم رو به الاغ کرد و گفت: آیا همسرت راست میگه؟

الاغ گفت: آره

حاکم گفت: چرا این کارها رو می کنی ؟

الاغ گفت: واسه اینکه من خرم

حاکم فکری کرد و گفت: خب خره دیگه چی کارش میشه کرد

نتیجه گیری اخلاقی: در انتخاب همسر دقت کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:26 ] [ محمدرضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من محمدرضا 17 سالمه...از علی آباد کتول استان گلستان هستم...خوش اومدین... من تازه این وبلاگ رو زدم... من میخوام حکایت و لطیفه و دانلود نرم افزار و بازی و ... بذارم... شما هم میتونید با پبشنهاددادن به من در وبلاگم کمک کنید... منتظر حرفاتون هستم...
برچسب‌ها وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید